Tuesday, September 4, 2012

Kolmas päev Sihanoukvilles

Eile olin valmis vaadanud ühe natuke etema hotelli "GBT Guesthouse" mis asus kohe praeguse  kõrval,  veel lähemal rannale, tuba ainult 8 USD, telekas ja soe vesi kah. Kolisin üle.  Mõtlesin et käin-vaatan teised Sihanoukville rannad ka üle. Tuktuki ja motikamehi on seal igal sammul, võtsin siis ühe ja sõitsin  2 USD eest veebis kiidetud Otres randa vaatama, see asus muideks päris kaugel, oma 4-5  km keskusest lõuna poole. Rannal polnud vigagi, paar kilomeetrit pikk ja üksildane aga ega seal hetkel midagi teha ka polnud sest ilm oli pilvine ja kiskus jälle vihmale. Restorane ja putkasid oli seal ka aga tunduvalt lahjemad kui Serendipity rannas.

Sealt edasi läks sõit sellesama motikamehega Sihanoukville downtowni vaatama. Seal on suur turg  kus müüakse igasugust nänni, ja kõike muud ka. Käisime veel Victory randa vaatamas, selline pisike rannake, ja tagasi Serendipityle. Kokku läks see paaritunnine sõit maksma 7 USD, motikamehele ilmselt päris hea päevateenistus. Vaade Serendipity rannale otse  minu toast GBT Guesthouses.

Hotelli all olevas restoranis valmistuti parajasti mingiks suuremat sorti sünnipäevapeoks, igatahes vägevad ettevalmistused olid.

Pärast õhtupoole oli muidugi pidu ise ka, sai näha kohalikke tantsustiile:

Natuke seda pidu  vaadatud läksin edasi Serendipity randa. Rannatoolid on seal üldiselt tasulised kuid kui tellid midagi sealtsamast rannarestoranist siis lamamistooli eest eraldi  maksma ei pea. Enamasti oli seal ka  happy hour :), võtsin õlle 0,5 USD. Siin pakutakse happy hour ajal ka  hea hinnaga erinevaid  BBQ: sealiha, kana, tuuunikala, seafood, barracuda , kõik 3 USD eest koos riisi või kartulitega  ja väga hästi valmistatud, saab kõhu täis . Võid süüa nii restos katuse all kui ka rannas toolil lebotades. Pärast jobutasin seal veel niisama, väikese raha  eest sai tellida sealsamas  ilutulestiku pauku. Õhtul on seal sellised vaated.

Odav ja hea oli seal elada küll aga kuidagi üksluiseks kiskus elu siin, mõtlesin tükk aega kas põrutan otse Taisse või teen vahepeatuse veel Kambodza piirilinnas  Koh Kongis. Broshüüris kirjutati et  Koh Kong on linn kuhu tasub sisse põigata, ümbruskonnas pidi vaatamist olema. Ostsingi siis bussipileti Koh Kongi,  väljumisega järgmisel hommikul kell 8, hind 8 USD.