Thursday, August 23, 2012

Bangkokist Vietnami

Bangkok- Ho Chi Mini ehk Saigoni lennupilet oli mul juba varem valmis ostetud, samuti sai tehtud Vietnami viisa eelkinnitus läbi turismifirma. Lend Bangkokist Saigoni Airasiaga kulges ka probleemideta, Saigoni lennujaamas läksin siis viisaleti juurde kus sai paberid sisse antud, natuke imelik oli see seal sest võeti dokumendid ja midagi ei selgitatud mis edasi saab. Umbes poole tunni parast kutsuti mind siis nime järgi leti juurde ja siis 25 USD eest anti viisa, mul olid eurod ja see läks maksma 23 EUR. Olin eelnevalt Wikitravelist uurinud kuidas lennujaamast linna saab, seal kirjutati et tuleb kasutada Vinasun või Mai Linh taksosid sest teised pidid tünga tegema. Saigi siis Mai Linh takso võetud ja 140.000 dongi ehk 6 euro eest viis takso mind Pham Ngu Lao rajooni, seljakotirändurite lemmikpaika. See asub Saigoni District 1 linnaosas. Netist oli mul alustuseks bookitud tuba Saigon Youth Hostelis. See asub  kitsal, umbes 5 meetri laiusel tänaval mis näeb välja nagu urgas kuid tegelikult asi pole nii hull. Hosteli tuba tundus esialgu okei kuid pärast hakkas ninna mingi putukatõrje mürgi hais mis pani pea valutama, admin arvas et see ongi seal normaalne, mina mitte. Hosteli seinal oli üks veidi kummaline kaart, Balti merd polnud nagu olemaski ja Kazahstan asus Venemaast läänes.



No comments:

Post a Comment